niedziela, 11 czerwca 2017

Patery. Cake stands

        
      Kto z was nie lubi słodyczy? Ja uwielbiam! Zwłaszcza wszelkiego rodzaju babeczki. Muszą być smaczne, aromatyczne i oczywiście ładnie podane. Kilka dni temu przyszedł mi do głowy pomysł na plecioną paterę. Przyznam, że dopiero po wypleceniu zaczęłam szukać takowych w internecie, aby sprawdzić, czy to tylko wytwór mojej wyobraźni, czy też istnieją naprawdę, bo osobiście się z nimi nigdy nie spotkałam. Otóż istnieją! Moja jest biała i udekorowana cudownymi słodkościami od Valentiny z PinkCute Sugar Miniatures. Przyznacie, że aż ślinka cieknie...

Is there anyone who doesn't like sweets among you? I love sweets!!! Most of all cupcakes! They must be tasty, aromatic and nicely served. A few day ago an idea crossed my mind to handweave a cake stand. I admit that when it was already made I went to do some internet research whether they really exist or not. I had never seen any of them personally. Mine is white and decorated with fantastic sweets made by Valentina from PinkCute Sugar Miniatures. They really make my mouth water...




11 komentarzy:

  1. Słodycze-kto ich nie lubi?
    Patrząc na takie małe dzieło sztuki (a raczej na te cudeńka na nim ustawione) zrobiłam się głodna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautifully done and how lovely to see Valentina's work displayed on your new cake stands! TWO THUMBS UP - for each of you! :D

    elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  3. Me maravilla tu trabajo!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Te han quedado genial,felicidades:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Que originales,me encantan,son maravillosos!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow.....this is a great idea......and so beautiful!!!!!
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  7. La cestería preciosa y lo que contiene riquisimo.
    Un abrazo
    Maite

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne patery a słodycze smakowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ¡Qué bonitos! Ha sido una idea estupenda.

    OdpowiedzUsuń